mitt 2010

ja vart ska jag börja?
det har varit ett ganska skit år, ärligt. men det har samtidigt varit underbart!
jag har ju fel data så alla bilder ligger i åsarna..

men jag börja sommarlovet med att dra av ledbandet i tummen så det blev operation och 2 veckort UTAN gips eller skena. så ja, bada blev det inte så mycket eller jo kanske? jag bytte gips ett x antal gånger pga att det blev mjukt hehe..

men jag träna grymt bra iaf, det måste jag erkänna och tänker hålla det till nästa år!
2010 har jag:




moonat mitt i stockholm med käre frida!


åkt massa skidor!


tränat! de där va i börja, det är ju myyyyycket större nu!


slutat nian </3


semel krig!

jag och maja har jobbat?


gjort en teater


varit i skog!



åkt vattenskoter!


ätit god mat!


suttit i en koja och ätit godis med hannele medans alla va på gothia..


klipt av mig håret


jag har börjat ett alpingymnasium, vi va i österriket bla.. SAKNAR ER!!!!


fotbollsavslutning, saknar er..


varit på maskerad!!!


skadat knät..


och massa mer! det va inte så intresanta saker, men det rolig har jag inte på denna data.. men aja!
2011 kommer bli ett underbart år det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0